fredag 9. januar 2009

God morgen god morgen god morgen!

Dette er ikke mine første ord i det store web-tomrommet. Men det er de første uten bilder og video - http://www.flickr.com/photos/kongniffe/. Hva er påskuddet for å skrive når man ikke har bilder å kommentere? Antagelig å tilføre nettet sårt trengt unyttig informasjon! Hvis jeg kommer på noe. Men jeg har ikke en gang lest en avis denne morgenen. Jeg nøyer meg foreløpig med å si: god morgen!

Dette er forøvrig en kursblogg i regi av Deichmanske bibliotek.

3 kommentarer:

  1. Heisan!
    God morgen til deg også! Eller skal vi heller si god formiddag....? Veldig flott blogg du har.

    SvarSlett
  2. Kjempmorsom blogg du har

    SvarSlett
  3. Jeg vil også ha tapet bakgrunn! hvor klikker du for å få til det?
    Hilsen live som også er på23 ting kurs og øver seg på blogging

    SvarSlett