fredag 9. januar 2009

God morgen god morgen god morgen!

Dette er ikke mine første ord i det store web-tomrommet. Men det er de første uten bilder og video - http://www.flickr.com/photos/kongniffe/. Hva er påskuddet for å skrive når man ikke har bilder å kommentere? Antagelig å tilføre nettet sårt trengt unyttig informasjon! Hvis jeg kommer på noe. Men jeg har ikke en gang lest en avis denne morgenen. Jeg nøyer meg foreløpig med å si: god morgen!

Dette er forøvrig en kursblogg i regi av Deichmanske bibliotek.

3 kommentarer:

  1. Heisan!
    God morgen til deg også! Eller skal vi heller si god formiddag....? Veldig flott blogg du har.

    SvarSlett
  2. Jeg vil også ha tapet bakgrunn! hvor klikker du for å få til det?
    Hilsen live som også er på23 ting kurs og øver seg på blogging

    SvarSlett